SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 4 / 33 / (510474 - 510528)

510474. Tankar om bilder -
Dennis resa till Australien. Ledig nätter är bra nätter! Det ska firas med grill och chill :-). När jag cyklade till jobbet igår kväll så funderade jag lite på om jag inte skulle ta mig en cykelsemester till våren. Det är ju så skönt att cykla och naturen upplevs på ett så annorlunda sätt än om man går eller springer. När jag googlade på cykelleder så kom ett väldigt intressant äventyr upp, Kattegattleden. Solen väntar på mig! Jag gör som katten. Sover bort min dag! Ha en bra dag! Tack Dennis och Jenny!
tankarombilder.blogg.se
510475. Tankar om bröd
Dagbok för lyckade och misslyckade bak och om lite annat. Hur baka i ett badkar? Med en-meters-ved. Det går åt ganska mycket. I somras tog den torra ved, som jag hade hemma, snabbt slut. Räddningen blev kusinen i grannsocknen som gärna bytte skrack (ytved) mot bröd. Svårt att få igång elden. Det gällde att vara noga fylla med mycket tidningspapper, stickor och småved - och ibland duscha med grilltändvätska! Berättade att i hans föräldrarhem vid bergets fot, använde de en ugnsraka av trä, gjord av en 2 dm...
tankarombrod.blogspot.com
510477. Tankar om cykling och annat
Tankar om cykling och annat. En blogg om cykling, cyklisters rättigheter och avsaknad av desamma, och cykelteknik. Men också om mig och min vardag, cykelrelaterat eller inte. Lite politik, lite humor och sånt. Wednesday, February 13, 2008. Under morgonen har en liten gul sopmaskin rensat gång/cykelbanorna utanför mitt fönster! Världen blev plötsligt lite trevligare. Nu hoppas jag att Kung Bore inte anfaller på nytt. Saturday, February 9, 2008. Men just en penetrationspunktering, där ett vasst föremål trä...
tankaromcykling.blogspot.com
510478. Denna blogg delas med råttpojkarna...
Denna blogg delas med råttpojkarna. Läs eller skriv i min gästbok! Thursday, February 21, 2008. Thursday, February 21, 2008. Saturday, December 15, 2007. Numera bloggas det på länken här ovan. Bara för Jimmys skull lägger jag en riktig länk här oxå eftersom det är för svårt att kopiera ribriken *ret ret*. Saturday, December 15, 2007. Monday, October 22, 2007. Litet forum för oss med råttor, hamster and gerbiler. För fantasyintresserade inom alla genrer. Läs filmrecensioner and tyck till själv. Blä blä bl...
tankaromdittochdatt.blogspot.com
510479. Tankar om frihet – En blogg om det viktigaste som finns
En blogg om det viktigaste som finns. Härliga Jag och allt sånt! Det värsta jag vet! DAISH, högervindar och alla vi andra. Tack till er som inte var tysta och lite om Trump. Ett inlägg om att komma ut. Rasisterna har rätt i vissa saker. När vi mötte en rumänsk tiggare. Härliga Jag och allt sånt! Välkommen till min värld. Det här är bloggen om allt som är viktigt i livet. Förutom det är bloggen mest ett rop på hjälp. Jag har provat allt! Skriv din kommentar här. Adressen lämnas aldrig ut). Du kommenterar ...
tankaromfrihet.wordpress.com
510480. Tankar om HIF
Tisdag 22 januari 2013. Tankar om Silly Season 2013 1.22. Här är allt klart. Dock finns det lite snack om att Wahlstedt eventuellt ska komplettera Edman i U-21. Vill hitta ny klubb för mer speltid. Ser ut att hamna i Österrike. Har sagt i samtal med HIF att han lämnar nu, eller spelar ut kontraktet. HIF-13: Behöver vi verkligen Rachid? Bara en tidsfråga innan han lämnar, blir det nu eller i sommar? Pär har sagt att han tar beslut efter landslagslägret. HIF-13: Jag ber till gudarna (om dom finns). Är nära...
tankaromhif.blogspot.com
510482. tankaromhund -
Som varken jag eller Wish är speciellt förkovrade inom men som jag tänkte att vi skulle, lite mer helhjärtat, fördjupa våra kunskaper i. Om Wish skall få en lille bror så behöver vi damma av kunskaperna och fylla på med nytt. Det kändes väldigt inspirerande att träna tillsammans med hans uppfödare.Nu kör vi :). 2014-11-23 @ 20:46:38 Permalink. Med full kraft. Vilken vinter vi fick i år igen, underbart :). God Jul och Gott Nytt År. 2010-12-22 @ 18:04:35 Permalink. Jag ska separat träna tomslagsträning och...
tankaromhund.blogg.se
510483. Tankar om IB | IB var inget Watergate
IB var inget Watergate. Wojtek som fångade en arabisk spion. Augusti 12, 2015. Spioner, spioner, spioner. Om man som jag har spionglasögonen på så hittar man spionhistorier överallt. Ni har väl hört den där om Wojtek? Han som fångade en arabisk spion. En av andra världskrigets berömda soldater är just menige Wojtek,. Vars namn på polska betyder glad krigare . Wojtek var av syriskt ursprung och hittades i nuvarande Iran. Han följde med de polska soldaterna på deras långa resa till krigets Europa. För att ...
tankaromib.wordpress.com
510484. Tankar om IFK Göteborg -
Tankar om IFK Göteborg. 16 Aug, 2015. Betygsätt startelvan mot Häcken (h). Gör din röst hörd! Sätt betyg på startelvan. Genomsnittsbetyget på startelvan: Dela gärna Share on Facebook Share Loading… Share on TwitterTweet Loading… Share on Google Plus Share Loading…. 9 Aug, 2015. Betygsätt startelvan mot Malmö (b). Gör din röst hörd! 9 Aug, 2015. 26 Jul, 2015. Jag varnade för Falkenberg redan innan match, och visst hade jag skäl för min oro! IFK Göteborg kom till.. 26 Jul, 2015. Gör din röst hörd! Varför f...
tankaromifk.se
510485. Tankar om kommunikation
Berghs till One Show. Erik Modig, doktor och forskare vid Handelshögskolan i Stockholm, skriver om hur reklamen fungerar i dagens medielandskap och om intrycken från sitt liv i en värld där kommunikation spelar en allt större roll. Älskade, hatade upprepning. Onsdag, 24 juni, 2015. Idag är det dock grand finale med artikelserien i papperstidningen och därmed kommer en liten extra gåva med den i form av en affisch. Fantastiskt kul att se om ni gillar den. Måndag, 30 mars, 2015. En ny vecka inleds med jetl...
tankaromkommunikation.dagensmedia.se
510486. Tankar om ledarskap
Onsdag 5 augusti 2015. Är att leda sig själv är viktigare än att leda andra? Det skrivs otaliga mängder av managementböcker om framgångsrika företag och hur de är uppbyggda och vilket ledarskap som lett till detta. De är lärorika att läsa och intressant inspiration för många existerande och blivande ledare. De senaste handlar om individualism och att ta tillvara individernas egna kreativa förmåga och ge utrymme för detta.Det är också ett argument när man rekryterar och ett sätt att skapa ett varumärke.
tankaromledarskap.blogspot.com
510488. tankar om livet och lite till
Tisdag 27 november 2012. Så här i gråa, regniga, ruskiga tider så längtar man intensivt efter ljuset. Solljus, ljusare årstid men också advent och det ljus som det för med sig. Julens underbara budskap kommer ju med hopp! Ibland kan ju också hösten infinna sig i våra liv. Det kan kännas mörkt och tungt inuti. Man kan känna en intensiv längtan efter att ljuset också skulle få bryta fram i hjärtats innersta. Jag har en favoritdikt som jag hoppas kan få ge dig ljus och hopp. En röst viskar från himlen,.
tankaromlivetochlitetill.blogspot.com
510489. Tankar om morgonen
Lördag 5 januari 2013. Ekonomidelarna i nyhetspressen dignar av råd för den blivande pensionären. Här kommer ett annat. Om du har en lägenhet, sälj den och köp en gård med så mycket skog och åker du anser dig ha råd med. Börja i tid, vänta inte till pensionen. Ju tidigare desto bättre för att kunna betala av så mycket som möjligt av investeringarna. Torsdag 20 december 2012. Det blev inte Spaboda. Det blev Sjöhagen utanför Nora. Den 15 juni 2012 skrev jag kontrakt med två representanter för 13 ar...Köket...
tankarommorgonen.blogspot.com
510490. Tankar om musik och annat
Tankar om musik och annat. En blogg om musik, t-shirts, film och annat. Lördag 4 december 2010. Jay Smith, Faith no More och Sparks. Längesen, har inte haft någon motivation/inspiration att skriva bla bla bla, skit i det. Dagens fundering: hur folk kan tycka att Jay Smith är bra på något vis? Vart fan är världen på väg? Nä ibland önskar man att man kunde ta en DeLorean till någon bättre tid. Etiketter: Faith no more. Tisdag 22 juni 2010. Etiketter: are born again. Lördag 12 juni 2010. Fredag 11 juni 2010.
tankarommusikochannat.blogspot.com
510491. Tankar om privatekonomi
May 26, 2015. Det finns många olika försäkringslösningar för bil. Alla har dock ett element gemensamt: trafikförsäkringen. Det är den försäkringen som ger skydd för alla trafikanter om det skulle inträffa en olycka. Den är alltså obligatorisk och ingår i alla försäkringspaket. Allt därutöver är frivilligt. Det finns anledning för de flesta som äger en bil att ha skydd mot vissa händelser genom en försäkring. Så fungerar det också i praktiken. Det kan också finnas anledning att se om man vill ha tillägg f...
tankaromprivatekonomi.wordpress.com
510492. Tankar om rock
Høgst subjektive meiningar og oppfatningar om tilfeldig utvalde spelemenn og -kvinner, rockeopplevingar og -fenomen. Søndag 27. desember 2009. Tid: 5.desember 2009. Stad: Elm Street, Oslo. Ein stad i internettjungelen kan ein lese at Skid Row blei "blown off stage" av oppvarmingsbandet på ein Europaturnè på slutten av åttitalet. Like kjent blei likvel aldri dette oppvarmingsbandet, sjølv om dei fekk litt speletid på MTV med videoen til "Beat the Bullet". Vulgaritetane mellom låtane auka på, og alle dei f...
tankaromrock.blogspot.com
510493. Tankar om Rwanda
Tankar om Rwanda är en blogg som handlar om mina upplevelser i Rwanda och hur jag betraktar dessa. Jag är född och uppvuxen i Karlskoga, Värmland. Flyttade sedan till Karlstad och senare till Göteborg för studier i statskunskap och nationalekonomi. Bor och arbetar sedan 1998 i Stockholm. Är för närvarande tjänstledig från regeringskansliet. Har tidigare bott i Bristol, England och Managua, Nicaragua. Med början i augusti 2016 bor jag i Kigali, Rwanda tillsammans med min familj.
tankaromrwanda.wordpress.com
510494. Tankar om spel
Så här i rådande VM-tider passar vi på Paf på att tänka lite extra på och om spelansvar och spel, bland annat genom några annonser i Dagens Nyheter (annonsen hittar du här. För den som är mer intresserad har vi också en sida om spelansvar. Den hittar du här. Har du några frågor? Varför inte mejla Anders Wiklund, direktör på Paf.com. Du når honom på anders.wiklund@paf.com. Vi har också satt ihop en så kallad FAQ. Om varför vi gör detta. Den hittar du nedan. Annons i DN 19 juni 2014. Vad är Paf för ett för...
tankaromspel.com
510495. En liten blogg om sport - och ibland en och annan tanke om livet i övrigt
En liten blogg om sport. Och ibland en och annan tanke om livet i övrigt. Som ni märker så händer det inte så mycket här längre. Ni får dock gärna kolla in mina nya blogg. Den finns på annafotar.blogg.se. 2009-08-01 @ 20:45:42 Permalink. Tråkig lördag, kul söndag. Gårdagen blev inte riktigt som man hoppats. Lugis damer förlorade, Lugis herrar förlorade och Ldb FC gjorde detsamma borta mot Göteoborg. Det är lite otäckt hur mycket de två betyder. Varför får inte Fanny spela? Jag vill verkligen veta. Att Lu...
tankaromsport.blogg.se
510496. Tankar om stort och smått
Tankar om stort och smått. På nätet sedan 2005. Fredag, november 22, 2013. Finns det någon där ute som vet om det finns möjlighet att spara en back-up på sin blogg på något smidigt sätt? Det är ju ändå många timmar som man har lagt ner på denna blogg och det vore synd om den av någon anledning försvann. Vågar inte helt och hållet lita på blogger.com. Länkar till det här inlägget. Måndag, maj 31, 2010. Den ligger bara i träda. om det var någon som undrade. Länkar till det här inlägget. Det värsta jag vet.
tankaromstortochsmatt.blogspot.com
510497. Tankar om svenska | – att skriva är att tänka.
8211; att skriva är att tänka. 10 augusti, 2014. Middot; by Hanna. Jag har bytt bloggadress! Nu hittar ni mig på http:/ www.hannafjeld.wordpress.com. En av anledningarna till bytet är att jag sedan jag startade upp bloggen förra hösten har insett att mina blogginlägg handlar om mycket mer än själva skolämnet svenska. Dessutom känns det bra att ”äga” sitt eget namn, det är ju tydligt att det är just […]. 1 augusti, 2014. Middot; by Hanna. AfkVarberg14 – ett värdigt avslut! 18 juni, 2014. Middot; by Hanna.
tankaromsvenska.wordpress.com
510498. Tankar om systemutveckling
Fredag 12 februari 2016. Senast jag var på jFokus. Var 2014, så nu var det åter dags igen. I år hoppade jag över den första dagen av tre. Move Deliberately and Don't Break Anything. Brian Goetz, Oracle. Utvecklare måste känna igen sig i språket, det ska fortfarande "kännas Java". Martin Thompson, Real Logic. Är till exempel något som praktiserats i Erlang. En grundregel är att ha tillräcklig kapacitet så att det inte "stockar igen", vilket kan vara förödande, likt trafikstockning. Nästa tips var att batc...
tankaromsystemutveckling.blogspot.com
510499. Tankar om Tankar, ledtrådar till ett fantastiskt liv
ALLT DU ÄR OMEDVETEN OM STYR DIG! Boken TANKAR om TANKAR ger dig led-trådar som skapar nya tankar och insikter. Ökar din medvetenhet! Ledtrådarna ger dig även möjligheter att upptäcka nya förhållningssätt och se fler handlingsalternativ. Det är du som styr och valet är ditt! Låt dig inspireras av. Reflektionsfrågor för egen tankeverksamhet och utveckling. Tankefrågor för allmänna diskussioner. Meditation - känn in din storhet. Massage som får dig att må bra.
tankaromtankar.se
510500. Tankar om text
Måndag 9 juni 2014. Vissa har byråkratiskan i blodet. En av dem är webbredaktör på xxl. Rör din hänvändelse webbshoppen? Om man har byråkratiskan pumpande i ådrorna så tycker man kanske att hänvändelse. Passar ihop med sport, vildmark och sjöar i kvällsljus. Vi andra håller inte med. Därför är det alltid en bra idé att låta någon annan läsa innan man publicerar. Måndag 28 april 2014. Vådan av hastiga ämnesbyten eller Vad gör Anders Borg i djungeln? Men vänta nu, vad står det egentligen? Därför inser vi s...
tankaromtext.blogspot.com
510502. Tankar om tyg
Måndag 23 februari 2015. Nästa stopp för rallyt. Nu har random.org hjälpt mig att dra nästa stopp för Snenesserallyt. Det blir Carin som får hem mönster och tyger. Skicka din adress till mig på jenny punkt ulrika @ gmail.com så kommer mjukt kuvert inom kort. Lycka till! 3 remsor och 30 rutor 2 1/2" - snart hem till Carin! Lördag 21 februari 2015. Läs mer om rallyt i förra inlägget. 3 remsor och 30 rutor 2 1/2" - snart hem till dig? Måndag 16 februari 2015. Jag drar ny vinnare på söndag 22/2 kl 22. Jag ha...
tankaromtyg.blogspot.com
510504. Tankar om utmattning
Om resan mot mitt nya liv, bättre anpassat för mig och mina förutsättningar. Jag arbetar med att läka utmattningssyndrom, samtidigt som jag försöker lära mig att hantera kronisk värk. Här skriver jag mest för att påminna mig själv om hur jag vill leva. Hoppas du hittar något intressant eller roligt att läsa! Sedan har jag kollat på Delhis vackraste händer (och kommit på att jag måste ha läst den boken? Promenerat. Suttit i soffan och gjort ingenting. Hur har din start varit på det nya året? Tusen tack fö...
tankaromutmattning.blogspot.com
510506. tankaromvardagen -
Nu har jag startat min blogg. den kommer att handla om allt mellan himmel och jord, som tex: Mode, kläder, sjukvård(s), -politik och samhälle. Om att försöka skriva böcker och framför allt läsa böcker, motion och mat eller snarare brist på motion. Vi får väl se vad det blir av det! 2012-02-25 @ 16:59:19 Permalink.
tankaromvardagen.blogg.se
510507. tankar om världen
Måndag, februari 12. Powerpoint, älskade powerpoint. Jag sitter och förbereder en presentation jag ska hålla på onsdag. Tror det var fem år sedan jag använde Powerpoint senast, då för att göra en presentation av ett projekt på KTH. Fem år, tiden går verkligen undan. En lite rolig sak är att jag faktiskt använder exakt samma version som då, Office 2000. Fast tid har ju en tendens att bara försvinna när man står där och pratar så jag är inte så orolig egentligen. Den är ju jättepuckad! Söndag, februari 11.
tankaromvarlden.blogspot.com
510508. Hans Johanssons liv
Tisdag 25 november 2008. Kapitel ett; Framtiden som fildelare. I en värld full av liv, allt förenas här. Det är vår värld, en värld full av liv. Fildelning i sig är olagligt. Våldtäckt är olagligt. Terrordåd är olagligt. Runka offentligt är olagligt. Lagar bryts för jämnan, det är tragiskt att människor behöver uthärda en sexakt under tvång, men går det att placera dessa i samma fack. Skall jag placera brottslingar i fack blir det enligt följande: psykiskt störda människor. Hade det varit för 20 år sedan...
tankaromverkligheten.blogspot.com
510509. .Tankar om vitt
Tisdag 1 februari 2011. Hittade en underbar bild på nätet som jag måste visa. Nu var det ett bra tag sedan jag var inne på min blogg,har haft fullt upp med arbete,hem och barn. Idag när Therese kommer till mig ska vi försöka åka till Grinden och även en sväng till mysiga Mia Maräng. Länkar till det här inlägget. Utflykt till mia maräng. Fredag 5 november 2010. Jag sitter här nu i hemmets lugnaste stund tidigt på morgonen alla andra sover. Dricker nykokat kaffe och pepparkaka ,tänt lite ljus och bara myser.
tankaromvitt.blogspot.com
510510. tankaroonies.com
Ce nom de domaine n'est pas disponible. Il a été enregistré via gandi.net. More information about the owner. Enregistrer votre nom de domaine. Chez Gandi, vous avez le choix sur plus d'une centaine d'extensions et vous bénéficiez de tous les services inclus (mail, redirection, ssl.). Rechercher un nom de domaine. Votre site dans le cloud? Découvrez Simple Hosting, notre cloud en mode PaaS à partir de 4 HT par mois (-50% la première année pour les clients domaine). It is currently being parked by the owner.
tankaroonies.com
510511. tankar och tycken
Måndag 9 maj 2011. Bara måste ju tipsa om detta. Handlar ju om SKOR! Vinn 40 par skor. Torsdag 5 maj 2011. Dottern var i tidningen igår. Underbara barn och helt fantastiska ledare. Kommer ihåg när jag själv var scout. Det var tider det. Mammas kommentar blev starten:. Du har alla dina barn i tidningen idag". Hur många har jag egentligen? Söndag 24 april 2011. Lyckans hjul rullar för mig. Lördag 2 april 2011. Torsdag 10 mars 2011. Har kommit på att när man inte sover blir man trött. Söndag 27 februari 2011.
tankarotycken.blogspot.com
510512. Эскейп из жж
Суббота, 14 сентября 2013 г. Я как решила готовить по Джейминому журналу в сентябре, так и действую. И многое уже удалось, а многое не удалось и не удастся в этом месяце, потому что нельзя же столько жрать. Сегодня чатни из баклажанов. Очень вкусная штука. Ее можно и сразу хомячить (что-то мне подсказывает, что долго в холодильнике не простоит). Короче. Баклажаны, помидоры и яблоки очищаем от шкурки и режем кубиками. Баклажанов у меня было 4 средних, помидоров два больших и яблок три средних. С первыми ж...
tankarovna.blogspot.com
510514. TTNet Webim
tankarpetrol.com
510515. TankArq
Tank Arquitectura está proyectando el espacio urbano de tu ciudad. Pronto tendremos noticias que contarte!
tankarq.com
510516. آموزش و دانش نامه کارکرد بدن انسان
آموزش و دانش نامه کارکرد بدن انسان. چگونگی کارکرد ساختمان بدن انسان. اجرای حرکت های بدن در یک جانور پرسلولی. تنها وظیفه عضلات نیست و جانوری که فقط از عضلات خود در جهت حرکت کردن استفاده کند، حرکاتش بسیار کند خواهد بود. در طرف مقابل موجوداتی که برای عضلات خود پشتوانه ای دارند تحرکشان به نسبت سریع تر می باشد. این پشتوانه (تکیه گاه) را اسکلت مینامند. 2 مدل اسکلت وجود دارند :. جانورانی که اسکلت خارجی دارند اغلب اندام کوچکی دارند. مانند حشرات. در طرف مقابل امروزه بزرگترین جانوران کره زمین. عکس اسکلت بدن انسان.
tankarshenasi.blogfa.com
510517. Livet är som det är men ge inte upp!
Livet är som det är men ge inte upp! Vägen till ett sundare leverne går genom blod, svett och hårt arbete! Lördag 13 juni 2009. Måste säga att så motiverad som jag är just nu har jag inte varit på många år. Är så fruktansvärt trött på hur jag ser ut och hur sliten min kropp är. När man blir sjuk hela tiden och knappt hinner bli frisk innan nästa smäll kommer är det ju ett symptom på att allt inte står rätt till. Men nu får det vara nog av detta! Prenumerera på: Inlägg (Atom). Visa hela min profil. Pravda...
tankarskapas.blogspot.com
510518. Kay Pollak
tankarskraft.se
510519. Tankarsombankar - En personlig blogg om mitt liv, mitt kämpande.Om naturlig/ekologisk hudvård.
En personlig blogg om mitt liv, mitt kämpande. Om naturlig/ekologisk hudvård. Katten som kelar med rådjuret blir jag mest till mig av! 2015-08-13 @ 20:31:00 Permalink. Färga ögonbryn (och ev fransar) på naturlig väg. Ögonbryn to die for har Jessica Alba enligt mig. Jag har länge velat färga mina ögonbryn (gärna ögonfransarna med) med naturlig färg i stället för de konventionella giftiga färgerna för detta ändamål. Och hoppats att de inte ska vara så farliga). Det hon sa var att p-phenylenediamine (PPD) s...
tankarsombankar.blogg.se
510520. - -
Det här blir mitt sista inlägg på blogg.se, kanske för alltid. Har så länge jag kan minnas alltid bloggat på den här portalen, och nu vill jag utvecklas lite och ha något mer! Därför flyttar jag till spotlife.se. Har redan skrivit några inlägg, och hoppas att ni fortsätter följa mig där! Http:/ carolinai.spotlife.se. Yeah, i'm smiling. but you're not the reason. Har precis kommit hem från Universitetet. Fick skjuts hem av Jennelie, så himla skönt! Hoppas ni har en fin dag :). 3 msk nypressad citronsaft.
tankarsomflygerrunt.blogg.se
510521. Välkommen till skärgården | Tänkarstugan-den lilla konferensanläggningen
Tänkarstugan - Villa Hamnvik, 149 51 Nynäshamn. Konferens@tankarstugan.com - 08 520 204 70. Tänkarstugan rekommenderas på Konferensanläggningar.se.
tankarstugan.com
510522. Tank Art
tankart.com.au
510523. Tankarta WT
Prueba 1 - 8 y 9 de Marzo. Prueba 2 - 5 y 6 de Abril. CTO Euskadi - 3 y 4 Mayo. Prueba 4 - 7 y 8 Junio. Prueba 5 - 19 y 20 Julio. Prueba 6 - 23 y 24 Agosto. Y mantente al día de todas las noticias. Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incid- idunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad. Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exerc...
tankarta.com
510524. Tankar tar tid
Jag är som synes väldigt inaktiv här på bloggen. Nu har jag hittat ett forum som passar mig bättre . just nu i alla fall . och det är Instagram. Vill du följa mig där så har jag samma alias som här "Tankar tar tid". Kul om du "tittar in" där ibland! Upplagd av Tankar tar tid. Det har varit en tid med mycket upp- och nedgångar. Så länge som man håller på med praktiska saker så funderar man inte så mycket. Men nu när det är klart så kommer tankarna. Jag är ledsen ibland men för det mesta går det bra. Hon a...
tankartartid.blogspot.com
510525. tankartilldig.blogg.se - Våra fingeravtryck försvinner inte från de liv vi berört
Fortsättningen på min tidigare blogg där ni får följa min resa från den dagen jag lämnade ett förhållande som kunde blivit min död. I denna blogg får ni fortsätta följa mig men nu med fokus på framtiden och hur man kan lyckas få ett bra liv efter att behövt leva gömd med skyddad identitet. Har gymmat 5 gånger sedan förra lördagen så nu är jag igång. Det är ju så skönt att träna! Ingen har kommenterat än kommentera här. Mått skit och mår skit. Är hemma från jobbet idag, har mått skit och mår skit. Sit...
tankartilldig.blogg.se
510526. Tankar och ting
Onsdag 10 februari 2016. Härom dagen låg dimman tät utanför husknuten. Luften var mättad av dimdroppar. Vi gick en promenad genom talldungen, Hobbe och jag. Alla ljud blev dämpade och dova i dimman. Man kunde höra en båt eller ett fartyg ge mistsignaler ute på Öresund. Det blev nästan en lite trolsk stämning i den annars välbekanta lilla dungen av tallträd. A dog walk on a misty day. Tisdag 9 februari 2016. Januari, en månad i moll. Januari och början på året 2016 gick i moll. Tisdag 12 januari 2016.
tankarting.blogspot.com
510528. TankArtist (Becka Montalvo) - DeviantArt
Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')" class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Join DeviantArt for FREE. Forgot Password or Username? Deviant for 9 Years. This deviant's full pageview. Last Visit: 97 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! MP3 play...
tankartist.deviantart.com