SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 39 / 47 / (5474592 - 5474646)

5474592. Statement - Tove Hellerud
Studio Tove S Hellerud. Painting is the invisible imprint. I do not work within independently limited projects, and I see my oil painting as part of an ongoing process. It started once, and will continue until it ends. Every painting is a chapter of a story, told in a continuous stream. Every single painting has it’s own journey, with emotion and precision. In this way the paintings hold several layers of expression. STUDIO TOVE S HELLERUD - WWW.TOVESHELLERUD.COM.
toveshellerud.com
5474593. Tove's Hjerterom
Vis hele profilen min. Fredag 15. juni 2012. Skisseutfordring hos kreative hender og utfordring hos Scrappesyken. Dette er bidrag nummer 2 fra meg til Kreative Henders. Utfordring, jeg har også fulgt utfordringrn hos Scrappesyken. På Facebook der utfordringen lyder:. Utfordringen er som følger: Scrapp er kort med utganspunk i ensfarget kartong.Dere kan embosse, stemple osv på denne kartongen.Dere kan ellers legge til alt av pynt, bilder og stæsj. Send dette via e-post. Tirsdag 5. juni 2012. Søndag 21&#46...
toveshjerterom.blogspot.com
5474594. Tove`s hobbykrok
Velkommen til min hobbyblogg. Søndag 20. mars 2011. Blir jo aldri lei av sy disse scrappeputene. Man vet aldri hvordan de blir til slutt. . Send dette via e-post. Linker til dette innlegget. No e det slutt på at kaffen bli kald på et blunk. Vattert presskannevarmer.. Send dette via e-post. Linker til dette innlegget. Her er en fleecekjole jeg sydde til mitt gudbarn. Send dette via e-post. Linker til dette innlegget. Onsdag 2. februar 2011. Et lite scrappeminne om min lille røver :-). Søk i denne bloggen.
toveshobbykrok.blogspot.com
5474595. ★토브슈즈★ Stylish 여성구두 종합 쇼핑몰
로이즈 스틸레토 실버 슬링백. 모리아 스트랩 가보시 샌들 [10cm]. 모리아 스트랩 가보시 샌들 [10cm]. 스틸레토 가보시 펌프스 [9.5cm]. 에나멜 가보시 베이직 펌프스 [9cm]. 라이민 애나멜 앵클 스트랩샌들. 미오네 스트랩 청키힐 샌들. 아리온 가보시 벨트 통굽샌들. 체른 애나멜 엑스자 스트랩샌들. 세라티 스판 스포티 샌들. 보베 홀로그램 티 플랫폼샌들. 리시안 찍찍이 스포티 스트랩샌들. 사블란 스포티 플랫폼 샌들. 일라디 테슬 티 스트랩샌들. 토리카 진주 쪼리 샌들. 아벨른 홀로그램 펌프스 힐. 에린 망사 반짝 스틸레토힐. 도미코 메탈 가보시 스트랩 샌들. 로제니 메탈릭 스트랩 샌들. 가보시 베이직 펌프스 [9cm] 정장구두 / 기본하이힐 / 면접구두. TBS교통방송 나정훈 아나운서 협찬. 로웨나 메탈릭 실버 샌들. 로이즈 스틸레토 실버 슬링백. 카넬리 에나멜 옥스포드화 [5cm]. 엘로이 투톤콤비 가보시 부티샌들. 에나멜 메리제인 가보시 펌프스. 베이키 가보시 스트랩 부티샌들.
toveshoes.com
5474596. Toveshudpleie.net
toveshudpleie.net
5474597. Tove Björlin, Hundkurser & konsultationer i Sigtuna och Märsta (Stockholmsområdet)
Komma när du ropar,. Gå fint i kopplet, söka kantareller, apportera. Vad vill du att din hund ska lära sig? Välkommen till ett brett utbud av hundkurser i Sigtuna/Märsta! Även privat träning och konsultationer. ENDAST RESERVPLATSER. ANMÄL GÄRNA INTRESSE FÖR EV. EXTRAINSATT VALPKURS. Du är alltid välkommen att boka privat träning. Vi tränar det du och din hund behöver på en plats och tid som passar Dig. Dipl Hundinstruktör dipl. Problemhundskonsult tel: 070-496 07 00 epost: tove@toveshundar.se.
toveshundar.se
5474598. Sage Cycles | Natural Fertility Awareness
I am first and foremost a steadfast believer in the concept that health care is a human right, and also that we would be able to practice independent preventative health more easily if an unhealthy food system, toxic chemicals, inequitable distribution of resources based on race and class, and exploitative labor practices and living conditions were not imposed upon us. Skip to primary content.
tovesilver.com
5474599. TOVE'S INSPIRATION
September 17, 2011. Jag vet allt om dig. För du har varit min. August 19, 2011. I think that everything is gonna be alright someday somehow. May 05, 2011. Well maybe you should just drink a lot less coffee. And never ever watch the ten o'clock news. Maybe you should kiss someone nice. Or lick a rock, or both. Maybe you should cut your own hair. Cause that can be so funny. It doesn't cost any money. And it always grows back,. Hair grows even after you're dead. April 19, 2011. I think this is forever.
tovesinspiration.blogspot.com
5474601. Tove sin strikkeside
Fredag 9. mai 2014. Disse bunadsstrømpene er en bestilling. Brukte ei uke på å strikke de,et enkelt mønster.Strikka med Fabel. Brukte bare 3 nøster - et drøyt garn. Lørdag 8. februar 2014. Her har jeg sydd de sammen og hekla kant rundt. Tirsdag 12. november 2013. Onsdag 16. oktober 2013. Onsdag 11. september 2013. Søndag 7. juli 2013. Denne lua er strikka i babygarn til Viking, og skal være med blandt deres design til vinteren. Abonner på: Innlegg (Atom). Directory of top vocational schools. Miss Nora Bu...
tovesinstrikkeside.blogspot.com
5474602. Tove Siri Antonsson Art
TOVE SIRI – the artist. I come from northern Norway. Drive as far north as you can and then take a left! There you will find Andenes, the town I that come from. After art school I did some travelling. Karate was an important aspect of my life, as well as making art. And so it has been throughout my adult life. I ended up in Stockholm where, as a mother of three, I have worked and developed as an artist. My work now encompasses sculpture, painting and printmaking. I’ve had solo shows in Sweden in:.
tovesiri.com
5474603. Tove Sivertsen
Abonner på: Innlegg (Atom). Vis hele profilen min.
tovesivertsen.blogspot.com
5474604. Tove Sivertsen - Photographer
116;ove@tovesivertsen.com.
tovesivertsen.com
5474605. Toves jävla blogg -
High by the beach. Tillbaka på fastlandet efter några dagar hos Emma K på Gotland. Pessimisten i mig var glatt överraskad av att det faktiskt blev något sommarväder den här sommaren och det kom lägligt som bara den! Två av mina allra närmaste vänner 3. Kommer sakna saffransglassen, haha. Fika och eftermiddagsläsning på själsö bageri. Finns så mycket att driva om i den här bilden. Den bara andas desperate housewifes. Lever life osv. Ännu mer cafémys på krusmyntagården. Som sagt, väldigt nöjd med veckan!
tovesjavlablogg.blogg.se
5474606. Tove sjövall advokatbyrå
tovesjovall.se
5474607. Tove Skagestad
Som journalist, skuespiller, forfatter, foredragsholder og akademiker har kommunikasjon og formidling gått som en rød tråd gjennom hele min yrkeskarriere. Det har gitt meg en allsidig og unik blanding av praktisk og teoretisk kompetanse og innsikt i såvel verbal som nonverbal retorikk, noe jeg drar nytte av når jeg holder kurs og foredrag i presentasjonsteknikk. Fra idé til bok – kurs i Oslo og Spania. Firedagers kurs i presentasjonsteknikk i Villajoyosa! Skrivekurs «Fra idé til bok». Ta svart belte i.
toveskagestad.no
5474608. Tove Skagestad's Weblog | Just another WordPress.com weblog
Tove Skagestad’s Weblog. KONTAKT – OM MEG. Desember 5, 2010 · 3:00 pm. Velkommen til min blogg! Legg igjen en kommentar. KONTAKT – OM MEG. Tove Skagestad’s Weblog. Middot; Just another WordPress.com weblog. Blogg på WordPress.com. Middot; The Pilcrow Theme. Tove Skagestad’s Weblog. Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com. Følg “Tove Skagestad's Weblog”. Få nye innlegg levert til din innboks. Bygg din webside på WordPress.com. Add your thoughts here. (optional).
toveskagestad.wordpress.com
5474609. Tove Skeidsvoll
Tove Skeidsvoll contact mail@toveskeidsvoll.com.
toveskeidsvoll.com
5474610. Tove Skov - integrativ psykoterapeut
Anoreksi Bulimi - Overspisning. Jeg har en uddannelse som oplevelsesorienteret integrativ kropsrelateret psykoterapeut og har i ca 15 år drevet selvstændig klinik. Se mere under uddannelse. Jeg arbejder primært med kognitiv psykoterapi (samtaleterapi) suppleret med kropsterapi - se mere under terapien. Mit speciale er spiseforstyrrelser med særdeles gode behandlingsresultater, men herudover arbejder jeg også med angst og traumer, parterapi samt gruppeterapi - se tilbud.
toveskov.dk
5474611. Keramiker Tove Skov Larsen
Skip to main content. Keramiker Tove Skov Larsen.
toveskovlarsen.dk
5474612. Tove Skovly
Skip to main content. E-mail tove.skovly@gmail.com. Telefon 45 4010 7301. Uden titel 120x120 cm 2015.
toveskovly.dk
5474613. Min forside - www.toveslappeloftogsmykkeri.com
Velkommen til Toves Lappeloft og Smykkeri. Jeg liker denne siden. Du liker denne siden. Del siden på Facebook. Skriv en kommentar: (Klikk her). Klikk her og skriv din kommentar. Del på Facebook. D" width="15" height="17" /. Width="15" height="17" / 123hjemmeside.no. Antall tegn tilbake: 160. Send meg en e-post når noen svarer på min kommentar. Alt er som det skal her på mac,en min. Ser hele teksten.og siden er kjempefin,Tove.:). Men ellers er det jo knall.:). Så hyggelig at du synes det.
toveslappeloftogsmykkeri.com
5474614. Tove's Muskelterapi
Velkommen til Toves Muskelterapi. Offentlig godkjent Massasjeterapeut - Medlem av Norsk Massasjeforening. Klikk Timebestilling og Massør). 56 51 00 80. Behandling mandag - fredag. Helger/arrangement ved forespørsel. Balløvelser, muskeltøy. Oslash;relys, otopati. Last ned min brosjyre i PDF-format her. Samarbeider med Kiropraktoren as. Alle rettigheter: Toves Muskelterapi Webmaster: DreamCatcher.
tovesmuskelterapi.no
5474615. nonsens
The adventures of a racing mind. Friday, November 9, 2012. 196;r det bara jag som tycker den här sportettan är jättekul? Fast samtidigt blev jag rätt besviken över the lack of ass. Tuesday, October 30, 2012. Irrade omkring på Ica i en kvart med bara en fralla och en påse djungelvrål i korgen medan hjärnan skrek Var är min middag? Kom hem med en fryspizza och som ett brev på posten: ostångest. Sunday, October 28, 2012. Beskriver stämningen hos mig nu. Wednesday, October 24, 2012. Youre so last summer.
tovesnonsens.blogspot.com
5474616. toveso
toveso.com
5474617. toveso
toveso.net
5474618. Tove Söderström ❤ -
18:36:39 - Kommentarer (0). Bisses vintervila är över och Eddie gick i ide några dagar när det var som kallast. Antingen fryser man tassarna av sig eller så måste man ha hemska sockar på sig. Går bättre och bättre, han börjar nog inse att det är ganska trevligt istället för köldkrap. :). Livet är ganska bra just nu. 09:52:25 - Kommentarer (0). Har inte så mycket att säga mer än att jag har flyttat och livet rullar på. Bisse dansade på träningen igår och jag har världens finaste pojkar i mitt liv! Sen bör...
tovesoderstrom.blogg.se
5474619. T I E S
En personlig parfymblogg. Nu även sminkad. Onsdag, september 3. The 20s: Billie Dove. My reference picture for the 20s is also a painted magazine cover, though probably drawn from a photo of Billie Dove. An interesting makeup detail in the picture is the typical 20s manicure with the tips (and probably the half moons, though you can't tell) left white. Not the whole tips, like a French manicure, just a few millimeters. I didn't bother with this since I have really short nails anyway. Tisdag, juli 22.
tovesolander.blogspot.com
5474621. Tove Solbakk - stylist og make-up artist
Mob: 91 16 45 01. Advarsel: Denne siden inneholder nakenhet.
tovesolbakk.no
5474622. Kelowna Artist
Acrylic Paintings By: Tove Sorensen. Watercolour Paintings By : Tove Sorensen. Welcome To My Web Page. I was born in Denmark and attended my first art classea in Copenhagen before immigrating to Canada in 1955. Acrylic is my preferred medium and favorite subject the beautiful Okanagan Valley. My work is published in "Brushes in the Sun". Also in the 2002 - 2003 and 2004 - 2005 Edition of The Biennial Guide To Canadian Artists In Galleries. My paintings can be seen in the following galleries.
tovesorensenkelowna.tripod.com
5474623. Vespa, Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi Thousand Oaks
2013 Vespa 946 (150 3V ABS). 2015 Aprilia Caponord 1200 ABS Travel Pack. 2014 Aprilia Dorsoduro 750 ABS. 2013 Genuine Scooter Blur SS 220i. We're in the process of planning our next ride! For more information on rides, sales and other news:. Sign up for our Email Newsletter. If you're interested in buying a scooter or motorcycle, but you've got a busy schedule, we can accommodate your purchase by arranging an appointment with our sales team outside of our regular business hours. We offer test rides on any.
tovespa.com
5474624. Toves Spa
Ta hand om dig själv med en stunds avkoppling. Toves Spa and Beauty. Just nu håller jag till i hemmamiljö och kan därför ha dessa låga priser men kan ändå ge en förstklassig behandling. Nyhet: Nu kan jag erbjuda ögonfransförlängning med singel-one-metoden. Dessutom kommer du kunna beställa ditt personliga kostschema. Du missar väl inte att Toves Spa and Beauty har utvidgat sitt utbud och kan nu erbjuda DIG en nagelförlängning i gelé från 550:- och nytt set fransar 700:-. Eller på Instagram: Tovesnaglar.
tovespa.n.nu
5474625. Thousand Oaks Powersports is located in Thousand Oaks, CA. Shop our large online inventory. Vespa, Aprilia, Moto Guzzi and Piaggio
1125 E.Thousand Oaks Blvd, Thousand Oaks, CA 91362. Welcome to Thousand Oaks Powersports. RSV4RF Customer Cash, Discount, Promotion, Apriia, Financing, 0%. 2017 Moto Guzzi V9 Roamer. Price: $9,990.00. 2017 Moto Guzzi MGX-21 Flying Fortress. Price: $21,990.00. 2017 Moto Guzzi V9 Roamer. Price: $9,990.00. 2017 Moto Guzzi V9 Bobber. Price: $10,490.00. 2017 Moto Guzzi V9 Bobber. Price: $10,490.00. Price: $2,999.00. Price: $2,999.00. Price: $7,599.00. 2016 Aprilia Shiver 750. Sale Price: $7,399.00. Come in to...
tovespa.wprodpod3-dx1dnn1.dx1app.com
5474626. tovespalats 28 5
Template Kelembutan. Diberdayakan oleh Blogger.
tovespalats.blogspot.com
5474627. Utsikt från en kateder
Utsikt från en kateder. Torsdag 18 augusti 2011. Hej och Tack för att du läst! Nu drar en ny termin igång och jag startar om med en ny fyra. Mitt egna bloggande här lägger jag i malpåse för överskådlig tid, däremot kan du hitta mig och min nya klass på www.jarla4b.blogspot.com. Följ gärna vårt arbete! Onsdag 15 juni 2011. Dagens ungdom slutar på Järla. Äter jordgubbar och lingonkaka och skrattar åt Dagens Ungdom tillsammans med bästa 6D! Tisdag 14 juni 2011. Måndag 13 juni 2011. Fredag 10 juni 2011.
tovespedagogblogg.blogspot.com
5474628. to vespers
Viernes, 18 de noviembre de 2016. EL PASO DE SUZANNE FOSTER POR LATINOAMÉRICA. ENTREVISTA A FRANK ABUGATTAS. Hay rumores que afirman de unos supuestos viajes de Suzanne Foster por Latinoamérica, en especial por el Perú, y de tanto investigar llegamos a ti, ¿en qué circunstancias conociste a Foster? En realidad Foster se dedicó a realizar eventos culturales en Manhattan, se llamaban “Against the Academy”…. Ya hablando con ella ¿mencionó sus intenciones o las razones de por qué estaba en el Perú? Dijo que ...
tovespers.blogspot.com
5474629. Toves Piratliv
Tisdag 29 juni 2010. Det kanske bara är jag som tycker vissa saker är underliga. Jag har de senaste dagarna läst blogginlägg från andra Piratpartister och jag känner det som att vissa inte följer stigen till Piratpartiets fotspår utan istället trampar på och skaffar egna, för mig är inte det här ett sätt att visa vart vi strävar. Kan ju inte hjälpas men det känns som lite av ett försök till Anarki istället för demokrati. Eller är det bara jag som tycker att vissa saker känns underliga, när man läser vad ...
tovespiratliv.blogspot.com
5474630. tovespix -
Nu finns jag på tovesfoto.blogg.se. Byter blogg, snart en helt ny design också där. Och allt blir nytt, inlägg och allt blir nytt helt enkelt. Hoppas ni kommer fortsätta att följa mig genom den bloggen istället ;). Http:/ tovesfoto.blogg.se/. Http:/ tovesfoto.blogg.se/. Http:/ tovesfoto.blogg.se/. Åh vad less jag börjar bli nu på denna "sjukan" jag har haft i 2-3 dagar nu. Och när vädret har varit så fint nu också, då vill man ju ut och fota. Världens underbaraste ponnyplutt 3. Sitter och kollar på massa...
tovespix.blogg.se
5474631. Tove △ -
Ja, jag vet. Jag är oerhört dålig på att blogga och det kommer antagligen inte att bli bättre. Men ni ska få en liten update på vad jag har haft för mig den senaste månaden. Februari har varit otroligt bra till skillnad från januari som var långsam, grå och trist. Man skreksjöng tills det rev i halsen och hoppade tills all energi var slut. Kvällen blev otroligt mysig och jag var väldigt lycklig när jag sprang hand i hand med mina vänner genom Stockholm med adrenalinet fortfarande pumpandes i kroppen.
tovesportfolio.blogg.se
5474632. Toves puslerier
Søndag 26. september 2010. Noen "nye" gamle digi-LOer. Overraskelsen og gleden var stor da jeg i helgen oppdaget at jeg har inspirert en av de dyktigste papirkunstnerne jeg kjenner -. Til å digiscrappe en LO. For en ære! Bloggen har også blitt liggende død, meg jeg har jo endel LOer jeg har laget gjennom året. Her er noen av dem:. Katie Pertiet: Naturally Krafty No. 07 Paper Pack, Krafty Journal Strips, Roughed Up Alphabet: Krafty. Lynn Grieveson: Worn Photo Edges No. 03, Worn Strips No. 07. Katie Pertie...
tovespuslerier.blogspot.com
5474633. Tove's reality | Venting place for thoughts, ideas, life and reality
Venting place for thoughts, ideas, life and reality. Skip to primary content. Skip to secondary content. Year in review – 2014. January 1, 2015. So, I went back to work, and took the responsibility of Alliance Manager to Xerox’s first alliance partner in Finland: Fujitsu. It was really interesing and there was a loooot of work to be done. I also turned 40 in January. 40? The biggest change this year happened in March. I went for three sessions to a hypnotist. Has also taken a smaller role in my life now ...
tovesreality.com
5474634. tovesroligaliv -
Hej bloggen här har ni min nya blogg. 2012-06-12 @ 15:13:23 Permalink. Hej bloggen nu har jag bestämt mig att byta blogg. Jag kommer nu blogga på Bloggplatsen.se så där hittar i mig jag kommer lägga ut vad den heter och andra saker så adjö Blogg.se. 2012-06-12 @ 14:33:53 Permalink. Hej bloggen idag är det min 13 års dag. På morgonen kom mamma,pappa,syster,syster. Dom sjöng för mig och jag fick en telefon i födelsedags present hör kommer bilder på den Vi hörs Senare Puss kram Tove. Hehe allt från H&M 3 3 3.
tovesroligaliv.blogg.se
5474635. -
Usch vad jag också vill gå på college nu. I alla fall så hade jag tänkt att åka tillbaka nästa sommar för kanske 2 veckor, ahhh vad jag längtar att få träffa alla igen. Sen om en månad drar jag till paulina i tyskland och vi ska på octoberfest! Aja tänkte bara göra en snabb sista uppdatering. 2014-08-24 @ 20:04:38 Permalink. Jag och Aaron i förrgår kväll. Kommer vara det svåraste hejdået efter min värdfamilj, med den här killen. Haha jag och dax igår. 2014-06-28 @ 17:08:00 Permalink. Var ju ett tag sedan.
tovess.blogg.se
5474636. Tovess (Tove) - DeviantArt
Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')" class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Join DeviantArt for FREE. Forgot Password or Username? Deviant for 6 Years. This deviant's full pageview. Last Visit: 10 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! Feel fre...
tovess.deviantart.com
5474637. No 27
Tirsdag, mars 19, 2013. Giveaway i ny blogg! Om du har lyst til å være med i trekningen er du hjertelig velkommen over til FjordBy. Tirsdag, mars 12, 2013. Vil du være med så heng på :). Jeg har altså flyttet inn i nye lokaler, og vil du være med så heng på! Det ville glede meg MASSE om dere vil være med på flyttelasset :). Du finner meg på på FjordBy. Ha en videre fabelaktig dag! Onsdag, mars 06, 2013. Jeg har gitt opp navneforvirringene og samler meg sammen til FJORDBY. Fredag, januar 25, 2013. Det var...
tovesscrapblog.blogspot.com
5474638. Toves Sida
Toves Sida - Med lite av varje. Ryktena har gått i byn och på FB. Idag gick jag äntligen förbi! Det blev 3 påsar och en ask Läkerol Viol! En påse till sonen, en till dottern och en läkerolen till mig! Bildbevis A(hhh va gott! Jag älskar höga höjder! Men - på behörigt avstånd! Ju högra upp jag kommer så känner jag skräckens smak i munnen! Det sticker i mina handflator! Svetten bryter ut som pärlor i hårfästet! När jag senare står med bägge fötterna på jorden så tänker jag för mig själv: Det är värt det!
tovessida.blogspot.com
5474639. Glass smykker - www.tovessmykker.net
Jeg bruker glass som jeg kutter/klipper i ønskede fasonger og brenner i glassovn på 800 grader til unike smykker. Arbeidet er et utrolig spennende og fasinerende. Smykkene blir unike med klare farger i regnbuens fargenyanser og skifter farge med lyset. Jeg liker denne siden. Du liker denne siden. Del siden på Facebook. Skriv en kommentar: (Klikk her). Klikk her og skriv din kommentar. Del på Facebook. D" width="15" height="17" /. Width="15" height="17" / 123hjemmeside.no. Antall tegn tilbake: 160.
tovessmykker.net
5474640. Toves Sommar Blogg -
Vi har varit på badhuset idag:D Jag, Anna, Wilma, Wilma, Oscar och mamma, hehe det regnar så det var väl en bra dag att gå dit huh? Snart är det träning också, skulle vara en kul träning sa dom för det är sista innan uppehållet Fast man är helt slut efter badet så taggar jag ändå;). Datum: 2010-07-01 Klockan: 16:41:27. Såg den här filmen igår, den var verkligen sjukt bra! En film som måste kollas på:). Nu ska jag dra iväg på stan och handla med mamma:) Kram! Datum: 2010-06-30 Klockan: 11:10:53. Orkar ver...
tovessommar.blogg.se
5474641. Coming Soon
Future home of something quite cool. If you're the site owner. To launch this site. If you are a visitor.
tovesson.com
5474642. Tovest.com
tovest.com
5474643. Tove Staaf
tovestaaf.com
5474644. Politikk og samfunn
Dette er ikke en blogg skrevet av en ekspert på politikk eller samfunnsspørsmål. Det er en blogg skrevet av en “vettskremt bestemor” som er interessert i samfunnsspørsmål og politikk, men som selv aldri har vært politiker eller tilhørt noe politisk parti. Jeg ønsker å sette fokus på styre og stell, og på det som skjer i kulissene. Og ettersom mitt første motto er Ta sjansen på deg selv! 8211; og det andre er Vil det – Våg det – Gjør det! 8211; skrev jeg boken:. Fredag 15. mai 2015. Så vil du bli sjokkert.
tovesteinbo.blogspot.com
5474645. Tove Stender
Jeg er født i Vejle. Uddannet voksenunderviser og billedkunstlærer fra Jelling seminarium. Jeg har malet siden 1963 hvor jeg i perioden 1963-1966 blev undervist af Emil A. Schou og Leif Dreier Gaihede i Vejle. Løbende har jeg deltaget i kunstkurser forskellige steder i landet. KUNST ER AT HOLDE ET SPEJL OP FOR NATUREN. Jeg prøver at videregive den magi der er en del af den natur der omgiver os. Maler det der inspirere mig, det som jeg føler er vigtigt, naturen eller de mennesker jeg møder på min vej.
tovestender.dk
5474646. Tove stickar och virkar
Tove stickar och virkar. 1 september, 2012. Hej och välkommen till min stick- och virkblogg! Jag har länge tänkt att jag skulle vilja börja blogga om något av det bästa jag vet förutom musik. Ambitionen med denna blogg är att visa upp lite av mina olika projekt, dels för er andra stick- och virknördar och dels för er som kanske skulle vilja …. Läs mer ». Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com. Tove stickar och virkar. Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
tovestickarochvirkar.wordpress.com